Saturday, July 24, 2010

Vahepeal on möödunud 2 nädalat / 2 weeks have passed in the meanwhile

Jah, nii kaua on viimasest postitusest möödas. No see peab küll tähendama, et mul on käed-jalad tööd täis. Enam-vähem. Kaks nädalat tööd kuus päeva nädalas. Kahjuks või õnneks ei ole meie tööpäevad aga täispikad. Olenevalt päevast on meil senimaani olnud tööd 3-7 tundi päevas (pigem 3 kui 7, siiski). Kindlasti positiivne on see, et sellel nädalal on olnud rohkem tööd.....ja meie ei kurda. Kohad, mida algselt meie tööplaanis polnud, on juurde tekkinud. Ja meile meeldib see vägagi. Kuna me ärkame tavaliselt kas 5 või 5.30, alustame tööd kas pärast 6 või 7, oleme tihti lõpetanud enne 10t hommikul. Ja oi kui huvitav on tulla koju ja näha, et meie toakaaslane pole veel üleski ärganud. Ja Rianaga on meil klapp hea, nii et varajased hommikutunnid ja igav töö saab üle elatud :)
Ega midagi muud head eriti polegi teinud. Ainult niipalju, et reedel (23.07) sain oma esimese palga. Jeee! Ja tänu sellele pidin ma muidugi endale norra pangakonto ka avama. Olen nüüd Sparebank 1 (säästupank) klient.
Niipalju pean ka mainima, et laupäeval jõudsime sinnamaani, et meie mitmekuuse virisemise peale viis meie korterikaaslane meid õhtul linna peale. Alguses istusime kohvikus Lloyd ja siis otsustasime, et tahaks ikka inimesi ka näha. Ja oi-oi, läksime ööklubisse. Ma küll algselt sellest vaimustuses ei olnud, aga mõtlesin, et mis seal ikka. Saan istuda, ja vbla tantsida (kui ma julgen:P). Ja ma olin päris positiivselt üllatunud. Norras võtavad inimesed ikka väga vabalt, keegi väga ei põe, et kuidas nad tantsivad ja nii. Nii et mina julgesin ka tantsupõrandale minna. Ja mis ma ikka muud ütlen, et trenn oli hea :)
Täna on teisipäev, teist päeva tööl olnud ning tööd tuleb ainult juurde. Jällegi hea meel selle üle. Ma hea meelega teenin niipalju kui võimalik veel enne äraminekut :)

1 comment:

Katrina said...

Kuule, meeletult huvitab, et mis see esimene palganumber näidata võis. Või tunnitasu vms.
Ja ööklubitamise puhuks on mul sulle selline hea nipp soovitada, et pane silmad kinni, siis saad muusikat ja liikumist nautida, ei pea üldse põdema kas ja mis teised vahivad :D