Saturday, July 31, 2010

Tee tööle /Way to work

Iga päev peame sõitma pea pool tundi, et tööle jõuda. Ma üldse ei kurda, sest sõita mulle meeldib. Tahtsin aga jagada teiega Norras sõitmise mõnusid. Sest Norras sõitmine ei ole sama mis Eestis. Siin on pidevalt orud, kust läbi sõita või mäed, mida ületada - ja vahepeal tuleb neid mägesid ka läbida. Alguses olin iga käänaku juures hirmul ning surmkindel, et teine auto ei mahu kõrvalt mööda sõitma. Nüüd aga naudin neid sõite - eriti teel tööle allamäge 90km tunnis sõites. Lisan siia ka kaardi meie marsruudist - tegelikult peaks see näitama, KUI käänuline meie tee iga päev on.... aga no kujutage ette Ruusmäele sõitu, ainult et mäest üles :) (ja arvatavasti veel käänulisem ;)

-----------------------------------------------------------------------------------
Every day we have to drive half an hour to get to work. I don't complain at all as I really like driving. But I wanted to share with you the pleasures of driving in Norway. Because driving in Norway is definitely not the same as driving in Estonia. Here there are always valleys that you have to drive through or mountains to drive over - and sometimes you just have to drive through the mountains also. At first, I was holding my breath on every turn, as I was sure that the other car doesn't have enough room to pass us. But now I'm enjoying these drives - especially when driving downhill to work on 90km/55miles per hour. I'll also add a picture of our road to work, as actually it's supposed to be showing HOW twisty the road is :(

1 comment:

Katrina said...

Tead, alles nüüd, pärast Norra reisi saan ma aru, mida "Norra mägitee" TEGELIKULT tähendab... Ja kusjuures, me sõitsime kah Vangist läbi, ma pole veel päris kindel kas seesamune Vang, sest neid on seal vist vähemalt kaks, aga me sõitsime ühest suurest kämpalaagrist läbi. Ning jah, ma täiega mõistan seda su varasemat surmahirmu :D, me pidime nt laiveosest mööduma...
Ja seda mõistan kah, et Norra lihtsalt on niiiiiiiiiiii armastusväärne, jajah, ma kah sajaga armunud.