Tuesday, March 10, 2009

Pisike ja kiire ülevaade!

Märtsi algus on meil suht tavaliselt läinud.
Neljapäeval juhtus aga see, et Julia jäi jälle palavikku ja nii läksid vanemad reedel temaga arsti juurde. Tehti paar proovi ja õhtul uriiniproovi testides saadi teada, et tal on kuseteeseonfektsioon. Nad kupatati siis kohe reede õhtul pereemaga haiglasse, kus nad olid kuni pühapäevai lõunani. Siis esmaspäeval käisid veel kontrollis ning kirjutasid end haiglast välja. Igastahes on meie piiga sama rõõmus ja aktiivne nagu varem. Ainuke vahe on, et ta peab hetkel veel antibiootikume võtma ning lasteaeda see nädal ei saa.
Siis niipalju ka, et pühapäeval lendas pereisa Korea'sse koosolekule. Mis tähendab, et ta lendas 24h, et siis koosolekul olla paar päeva ja jälle 24h lennata, et tagasi koju jõuda. Päris hull!
Muidu on vaikselt....olen siin selle nädalavahetusega õppinud, et laste nimel tuleb ikka nii mõnesti asjast loobuda. Nimelt oli ml plaanis laupäeval sõbrannaga kinno minna ning tema juurde ööseks jääda, aga pidin selle plaani tühistama, kui pereema Julia'ga haiglasse läks. Ja naljakas on see, et ma väga nagu ei kahetse midagi. Eks ma proovin see laupäev kinno jõuda!

Ega muud palju polegi, lumi hakkab meil ainult sulama:( Kevad on varsti käes ning oma 4 kuu pärast olen ma tagasi kodus. Täitsa uskumatu!

P.S. Lisasin oma eelmisele postitusele Alex'i sünnipäevast ja koogist pildid ka;)

No comments: