Wednesday, March 18, 2009

Meil on käes kevad!

No täitsa kevad mis kevad! Viimased poolteist nädalat on meil siin ülepäeviti mõnus kõrvetav kevadpäike väljas olnud! Ja ikka +10 kraadi sooja...täna on siis rekord...sooja kõrghetk oli +12.9!
Ja siis mina tegin täna 'kevadpuhastust'. No ametlikult mitte, aga kuna pidin niikuinii tolmuimejaga koristama, otsustasin eriti korralik olla, nii et mu tolmuimejaga mässamine läks nii 3 tundi...no sinna sisse kuulus ka muidugi pisike tolmuvõtt ning asjade õigetele kohtadele liigutamine. Aga ikkagi....see on suht minu rekord!
Ja eile olin ma pisike kevadekuulutaja....otsustasin, et õues on piisavalt soe küll, et minna lühikese seeliku ja retuusidega välja. Ja täitsa õigus oli mul:P Mõnus oli...!
Muidu läheb meil aga vaikselt....Julia pole kaks nädalat lasteaeda jõudnud, kuid kõigi eelduste kohaselt peaks järgmine nädal juba minema. Oleme lasnud tal siinkodus rahulikult oma haigusest taastuda, kuigi antibiootikumid lõppesid tal juba pühapäeval. Parem karta kui kahetseda!
Ja siis niipalju ka, et pereema ja pereisa lähevad nüüd reedel kolmeks päevaks kruiisile...see pereisa tööga seotud, ta peab seal mingi ettekande tegema ja siis läheb pereema kaasa, saavad kahekesi rahulikult mõnuleda. Nad pidid lausa Saksamaale välja jõudma oma kruiisiga....väga vinge! Ma saan siis paar päeva majas perenaine olla....:) See mulle meeldib:P
Ilusat kevadet ka sinnapoole!
Ja siin minu mõnus kevadine uus pusa ka;)

No comments: