Tuesday, February 10, 2009

SUPER-nädalavahetus ja muidu tore nädal

Mul läheb muudkui mõnusalt siin. Käisin nv oma Norra-sõbrannal külas, kellel ma aastaid tagasi siin Norras külas üldse hakkasin käima. Igastahes, ma olen pea pool aastat juba siin olnud ja nüüd lõpuks siis saime näost-näkku kokku. Oh mind laiskvorsti onja:D Igastahes oli meil hästi mõnus koos. Meenutasime oma häid-hulle aegu, mida kaks suve koos tegime siin Norras, jagasime uusi tegemisi, mida vahepeal teinud oleme(viimane kord saime näost-näkku kokku 2007 suvel, kui ta mul kaks nädalat Eestis külas oli). Laupäeval käisime soppamas(kuigi ml oli alguses plaan mitet raha kulutada, lõpetasin ikkagi kahe pluusi ja põlvpükstega suveks:D). Laupäeva öösel oli ml veel toidumürgitus - ostsin hotdog'i poest ja siis öösel oksendasin ja kõht oli lahti:S Nii et pühapäev oli rohkem selline vaikne päev - istusin enamuse ajast sõbranna toas, sõin natukene ning üritasin end kokku võtta, sest õhtul oli vaja veel bussiga koju sõita ning uueks nädalaks end valmistada:) Nüüd need viimased päevad olen vaikselt tegutsenud - kõht teeb ikka veel vahel imelikke hääli ning kaks viimast päeva on jälle lahti olnud. Ning söögiisu on ka väiksem:( Aga annan kõhule aega paraneda. Meil siin majas on üldse kõik järjest haiged olnud. Jaanuari lõpus olid pereema ja pereisa järjest - oksendasid ja kõht lahti, siis eelmine nädal Alex ning teisipäeval Julia. Pereema arvab, et ml oli ka seal sõbranna juures sama viirus, aga mina ei taha uskuda. Ahjaa, ja siis sain sõbranna juures olles autoga ka sõita - ÜLIHEA!
Siis lund on meil siin lademetes - no tõesti, aias on meil mulle vähemalt põlvini lumi. ÜLIHEA jälle:D JA teisipäeval ning nv sadas ka muudkui aina juurde.
JA siis meie Alex'il on 25.veebr sünna, ostsin talle teisipäeval kingituse ära:)
Täna aga avastasime 'memory' mängu, mis ma Alex'ile Eestist tõin. See oli armsate loomapiltidega, nii et neile tekitas huvi juba lihtsalt piltide vaatamine. Alex'ile õpetasin mängu ka ning muidugi ei võtnud me alustuseks kõiki pilte mängu - tegime mingi 6 paariga. Poiss sai kohe asjale pihta ning tal läks väga hästi:) Juliaga koos üritasime ka mängida, mis õnneks ei läinud kõige hullemini, sest ta leidis õnne peale oma lemmikpildid üles - kiisu ja hobused. Muidu tahtis ta ikka lihtsalt oma lemmikpildid välja korjata, kui neid ümber pööras:D Aga armas. JA siis õhtul õppisime loomanimesid - no ml endal oli ka raskusi, sest kõiki ei teadnud, aga need nihverdasin vaikselt kõrvale ja lubasin hiljem emme-issi käest küsida. Ja nüüd olengi jälle targem - tean, kuidas on jääkaru, hüljes, hamster norra keeles:) See on tõesti kordaläinud päev!
Ja seda pean ka mainima, et lapsed on terve see nädal NII tublid olnud. Muidu ei saa nad pea üldse koos mängida ilma kaklemata, kuid terve see nädal on nad hästi tublid ja rahulikud olnud ning mõnusalt koos mänginud. Esmaspäeval nukkudega, nüüd viimased päevad uute legodega, mis meil legolaua sisse käivad:)Grete on igastahes õnnelik:)

No comments: