Sunday, February 15, 2009

Miks mulle meeldivad lasteaiad?

...ja arvatavasti enamus vanematele ka;)
Nimelt kui lapsed käivad ainult kolm päeva nädalas lasteaias ning on olnud nädal, kus esmaspäeval nad sinna üldse ei jõudnud ja kolmapäeval jõudis sinna ainult Alex, on lihtsalt suur rõõm nad mõlemad reedel lasteaeda viia, et siis paar tundi täitsa üksi kodus veeta! Ja seda ma ka tegin see reede:)
Esiteks niipalju, et pereema läks reedel sõbrannaga neljaks päevaks Londonisse tripitama. Nii et mina ja pereisa Kay oleme lastevalves:) Täna hommikul sain mina magada, Kay oli kella 7st lastega üleval. Homseks lubasin tal magada, mis aga tähendab, et tark-Grete peaks juba ammu voodis olema. Aga igastahes üritan siis 7 end voodist üles ajada - kuigi loodan, et lapsed magavad nata kauem:D
Sõbrapäev on ka ohutult möödas - nii naljakas oli seda veeta ilma sõnumitelaviini ja kõneraheta:) Aga ma ei kurda. Kui aus olla, siis ma ei pannud eriti tähelegi, et eriline päev oli. Niipalju ainult, et hommikul oli Tiinalt ml telful kalli-sõnum ning hiljem saatsin ise ka Interneti vahendusel parimaid soove:)
Ja siis niipalju, et 28 päeva tagasi andsin endale lubaduse kuuks ajaks sokolaadist loobuda. See on suht hästi läinud, kui välja arvestada mu eilsed ja tänased tagasilangused, kus ma olen söönud Smarties-komme ning täna sokolaadimuna, kus oli sees piimamass. Aga selle sokolaadimuna sõin ainult sellepärast, et pereema tegi lastele ju kingitused igaks päevaks, kui ta nüüd Londonis ära on ning tänane kingitus oli ka mulle ja pereisale:) Ma ei saanud ju söömata jätta(A) Aga muidu on päris hea 'harjutus' see olnud. Loodan, et see annab mulle tõuke vähem sokolaadi tulevikus süüa ning leida tervislikumaid alternatiive. Mida ma senimaani ka teinud olen. Kui ma varem sõin õhtuti voodis sokolaadi, siis nüüd olen leidnud endale porgandeid, banaane, apelsine:)
Talveilm on meil jätkuvalt maaliline - täna oli jälle mõnus soe päike väljas. Niipalju võtsin end kokku, et käisin jalutamas järvel ja seal lähedal künkal. Ehk jõuan homme-ülehomme ka suusad alla pandud ja omapead suusatamas käidud!
Ning siia üks mõnus pilt meie lumerohkusest - terve eelmine nv sadas, nii et pereema ei liigutanud oma autot ennem kui pühapäeval, sest esmaspäeva hommikul pidi ta tööle sõitma. Aga kuidas puhastada autot paksu lume alt? Eks ikka põrandaharjaga lühikeses seelikus ja kontsades:)
Siitpoolt aga head ööd, kell on pea juba pool üks:S

No comments: