Wednesday, February 18, 2009

Elu ilma pereemata....

...ehk kuidas meil sujusid neli päeva, kui pereema Londonis käis.
Esimesed kaks päeva oli toredad, nagu eelmisest sissekandest lugeda võib. Ei hakka ümber kirjutama, eksole:)
Aga pühapäev oli karm päev. No midagi pole teha, kui meil on majas ikkagi issi pisike printsess. Ja nii ta läkski. Hommikul oli plaan minna vanaema-vanaisa juurde külla, aga siis Julia otsustas, et tema jonnib ning ei taha minna. Alex oli ammu riides ning me ootasime, neiu jonnib ning siis pani end veel vannituppa kinni. Pakkusin veel Kay'le välja, et jään Juliaga koju, no et kaua me tal jonnida laseme. Aga ei saa ju. Pikapeale siis saime Julia nõusse, et tuleb ikka kaasa. Külas oli ta õnneks väga õnnelik ja armas ning mängis vanaemaga mõnusalt:) Selle üle oli mul ja ka kindlasti Kay'l ainult hea meel. Teine kord läks lahti lõunase magamamineku ajal, kui Julia tahtis, et issi temaga koos magaks....ja ometi pole see kunagi töötanud. Igastahes lõpetasid nad kõik koos (Kay, Julia ja Alex) vanemate suures voodis ning keegi neist ei maganud. Oeh, minu mõistus ei võta, kuidas suudab üks pisike kahe-aastane neiu niimoodi issi oma tahtmist panna tegema, et silm ka ei pilgu:)
Rõõmsama poole pealt niipalju, et pühapäeva õhtul tegime lehe-trükki, ehk siis mina lõikasin välja südamed ning värvisime puulehti ja tegime trüki sinna südametele. Need olid emmele, kui ta tagasi tuleb:) Väga armsad said!
Esmaspäev oli jälle ilus, sest Grete oli üksinda lastega kodus kella 5ni. Lasteaias me ei käinud, sest Julia oli eelmisel õhtul enne magamaminekut oksendanud ning hommikuks oli Alex'il köha tulnud:( Aga sellegipoolest olid lapsed armsad as ever ning meil oli mõnus aeg kodus:)
Täna on ka päris tore olnud....ootasin terve päeva poeskäiku, sest lihtsalt oli tunne, et tahaks ühte suurde poodi minna ja lihtsalt asju osta:) Ja kuna see lükkus nii hilja peale, siis jätsin täna kooli minemata...mitte et pere ilma minuta poleks poes hakkama saanud, aga lihtsalt polnud tuju minna. No mis sa teed, kui ma liiga tark olen:D Jama selles suhtes küll,et tahaks natukene rohkem seal tundides õppida. Vaatab, räägin ehk õpetajaga järgmine kord, ehk on meil ka kiiremini-liikuv grupp. Ma ennem õpin ise iseseisvalt juurde, et grupile järgi jõuda kui igavlen tundides....:( Ikkagi minu viimased kuud norra keelt õppida - tahan neid maksimaalselt ära kasutada:)

Aga nüüd head ööd, sest olen niigi liiga kaua üleval olnud:)

No comments: