Thursday, February 05, 2009

Igasugu tegemisi

Päris palju pisikesi asju on vahepeal juhtunud, ning nüüdsest üritan ka neid endale kirja panna, sest muidu ei mäleta varsti midagi:)
1) See oli vist pühapäeva õhtul, kui Julia mind meeletult üllatas. Nimelt olid nad juba voodis ning ma lülitasin unelaulu kinni makist ning soovisin neile head ööd, kui Julia nõudis, et peab Grete käest musi saama - muidu on alati nii, et kui ma musi küsin, siis neiu keeldub. Aga nüüd küsis ise...ma pidin rõõmust lakke hüppama. Lihtsalt Julia on meil selline neiu, kes on väga konkreetne - ta ei lase endale inimesi niisama kergelt ligi ning kui ta midagi sellist tahab, siis on see suur au:)
2) Daniela tegi esmaspäeva õhtul ÜLIHEA söögi - nimelt küpsetas kõigepealt kartulid, siis lõikas nad pooleks, võttis sealt enamuse kartulist välja(nata jättis alles) ning siis segas kartuli kokku küpsetatud peekoni, juustu ja jogurtiga(kuigi soovitav on kasutada hapukoort), täitis siis kartulid uuesti ning pani ahju. Nagu ma juba mainisin, ÜLIHEA sai!
3) Mõtlen siin ikka tihti, et peaks lastele leidma lahedaid tegevusi, mida teha, aga enamasti olen liiga laisk. Igastahes, esmaspäeval laste mänguasjakappe koristades leidsin ühe lehe, kus õpetati konna tegema erinevatest juppidest(need tuli siis paberile liimida) ning otsustasin järgmisel päeval nendega seda teha. Esmaspäeva õhtul joonistasin ja lõikasin neile jupid valmis ning teisipäeval tegime liimimistööd - päris tore oli. Mõlemad tegid omaloomingut ka - mis konn see ilma ninata siis on:D

4) Kolmapäev oli vist kõige raskem päev üldse senimaani - nimelt oli Alex haige. Ta oli juba öösel oksendama hakanud ning jätkas seda terve päeva, mitte midagi sees ei püsinud, isegi mitte vesi. Lõpuks oli juba NII kurb teda nii näha....ta oli nii kurnatud ja ei suutnud suht midagi muud teha kui terve päev diivanil lebada ja telekat vaadata:( Siis mõistsin, mis ema süda peab tundma, kui neil laps haige on. Ma tean, ma pole ema, aga juba nüüd oli täiesti masendav Alex'it vaadata ja teada, et ma ei saa suht midagi teha, et teda aidata. NII kurb oli lihtsalt! No õnneks läks järgmine öö rahulikult ning täna on poiss jalgel ja nõuab muudkui süüa:) Meie ühepäevaviirus on möödas!
5)Eile ostis Daniela (pereema)'Ülisuure laste kunstitegevuste raamatu', mida siis eile sirvisime vaikselt, ning jälle mõtlesin, et seda peab ikka lastega kasutama hakkama. Täna siis alustasime - tegime kõrrepuhumismaalnigut. No see on see, et vesivärvidega teed ühe täpi paberile ja siis muudkui puhud kõrrega - kes meist seda teinud ei ole?;) Igastahes, lastel oli täitsa tore, aga üle ühe maalingu nad teha ei kannatanud - Julial tegi niikuinii emme pool tööd ära:D Aga armsad said:)
Ja nii need meie päevad mööduvad! Tahan nüüd ikka tubli lapsehoidja olla ja neile midagi head leida teha. Seda ka, et täna nad mängisid kahekesi koos oma toas nukkudega tükk aega ilma kisa tegemata ning õhtupoole tegid pisikese onni, kus ka natuke sai rahulikult mängitud - muidu on neil iga kahe minuti järel probleem ning karjumine. Selles suhtes on ilus päev olnud:)
JA homme lähen ma Elisele (oma Norra-sõbrannale) külla Fossnes'i. Ära küsi, kus see asub, mul pole aimugi:D Igastahes usun, et saab lahe nädalavahetus olema:)

No comments: