Saturday, January 31, 2009

Pisike paus...

Hehee...no ma hakkan vist ära väga laisaks jääma, et siia suht midagi kirjutatud ei saa. Aga ml on viimased päevad päris kiire ka olnud(A)
Niih.....mu siinolekuaja parim uudis on see olnud, et pisike Johannes Kaspar Kant sündis 26.jaanuar. Mega tore algus nädalale ikkagi selle uudisega:)
Ja siis teine siinne uudis on see, et ma käisin paar päeva Frankfurt'is Saksamaal, kus meil oli EMYC (European Methodist Youth Council) eksekutiivkomitee koosolek. Päris tore vaheldus oli jälle. Ma tundisn täiega, et ma lihtsalt vajan seda pausi....ja nüüd tagasi tulles on jälle kohe kuidagi palju parem olla ja olen rahulikum jne.
Lapsed on ikka armsad...eile ütlesid, et tahavad maalida, ja senikaua, kuni mina vakstut otsisin lauale, oli Alex alumiselt korruselt kaks männikäbi leidnud, mida nad siis mõnusalt pintseldama hakkasid. Päris nupukas noormees!
Ja siis eile oli selline naljakas asi, et ma jõudsin mingi enne kolme koju tagasi reisult ning Julia oli koos issiga teises ruumis 'magamas', mis tähendas muidugi seda, et nad lihtsalt lollitasid seal mingi kogu aeg. Igastahes, kui Julia hakkas suurde tuppa nägema ja mind nägi, karjatas ja jooksis tagasi issi juurde nuttes:D Ma ei saanud muud teha kui naerda....aga siis läksin ruttu talle järgi, et Kay'le selgitada, mis viga on. Hullult imelik käitumine ikka:D Üldse on ta hetkel staadiumis, kus iga kord, kui ma teen midagi, mis talle ei istu, teatab mulle, et ta ei taha mind. Ma olen talle siis paar korda ikka öelnud, et ok, ma lähen siis minema - noh et, lähen ära koju siis. Siis on küll kohe et: Ei, tahan ikka:D Me ikka naerame vaikselt ta tujude üle...meie pisike printsess ja Napoleon:P
Muidu läheb mõnusalt...meil on nüüd mingi vähemalt üle nädala lumi jutti maas olnud....see on minu arust selle talve saavutus senimaani. Ja seda enam tahaks minna mäele lauatama....eile käis Kay kõige vanema tütre kutt ka siin ja rääkisin temaga natuke ning ta kirjutas mulle üles ühe koha, mis pidi siit ainult 1,5 tunni kaugusel olema....pean asja uurima ja tahaks vähemalt üheks päevaks mäele minna:)
Ahjaa, see ka, et teisipäevast hakkas norra keele kursus jälle....hetkel on suur segadus, sest meil on rahvast igast erinevatest gruppidest ja hakkasime jälle tagantpoolt kordama, aga ma loodan, et hakkame varsti kiirelt-kiirelt edasi minema ning õpime palju-palju. Järgnevad 15 nädalat siiski mu viimane võimalus kursustel keelt õppida! Tahan seda vähemalt täies mahus ära kasutada:)
Ma nüüd lõpetan siitpoolt!

No comments: