Saturday, January 03, 2009

Tagasi tööpostil:)

Kõigepealt ilusat uut aastat kõigile!
Mina olen nüüd siis otsaga tagasi Norramaal, tööl. Kuigi hetkel tundub, et see küll nüüd suurem asi raske töö pole. Eeldan, et mul on veel sees see uus suur hoog, mille sain kodus olles. Paras energiasüst oli see küll. Näha oma kalleid jälle üle pika aja ning veeta nendega aega, nagu polekski aega vahepeal mööda läinud. See võttis vist kõik mu hirmud ära....noh, et kui ma tagasi tulen, siis on imelik jne. Ei ole hullu midagi:) Kallid inimesed ikka ei kao:)
Kuidas siis siinmail seis on? Lund on vähe, seda peaks kohe kindlasti mainima. Ma sain ju enne suurt sula siit minema ning nüüd on selline õhuke kiht...nii et meie Alex, kes kangetsi suusatama tahab õppida, peab sellega ootama...ja mina ka:(
Alex, tark poiss, on ka kuskilt haiguse üles korjanud...aga nüüd juba asjad paranevad. Eile oli ta ikka väga laip, täna juba jooksis ringi ning palavik on ka alla läinud. Ning esimesed tuditunnid on ka vaikselt läinud...eile oli ta paari tunni jooksul mingi 3-4 korda üles ärganud millegi peale.
Julia on ikka sama nunnu...ainult et kui ma alguses tulin, siis ta ei rääkinud....segadus tema peas tekkis vist sellest, et kuna pereema vend on koos oma pruudiga siin, siis see fakt, et nad Julia norrakeelsest jutust aru ei saa, on temas segadust tekitanud...aga täna juba vadistab nagu alati:)

No comments: