Saturday, December 20, 2008

Pepperkakehus

Oeh, jõuluootus on siinpool olnud mõnus ja parajalt vaikne. Oleme lastega paar laari piparkooke valmis küpsetanud (no seda nüüd küll juba tükk aega tagasi), siis nüüd neljapäeval meisterdasime PIPARKOOGIMAJA (esimene minu elus:) ning täna sai kuusk ehitud. Ahjaa, ja kingitused veeti ka täna õhtul kuuse alla! Meie oleme jõuludeks siin valmis!
Ainuke mure on, et ma pean nüüd siit ära minema:) Eiei, see pole üldse suur mure:) Natuke kurb on ainult, sest ma ei saa näha laste rõõmsaid nägusid ja kilkeid, kui nad oma kingipakid kõik 24ndal avavad. Aga mis seal ikka, vähemalt on neil siis mida mulle demonstreerida, kui ma tagasi tulen (no tegelikult ma enamuses tean, mis seal pakkides on:D).
Ja siis on meil kaks päkapikku, kes mööda maja ikka ringi hiilivad. Eile õnnestus nad ka pildile saada:)
Muidu olen ma aga kojutulekuks täitsa valmis...kohver on pakitud, üle kaalutud (pidin paar kilo välja võtma, sest 2kg raamatuid oli liiast kohvris:D) ning käsipagas on ka koos..enamuses:) Nüüd vaja ainult homme hommikul bussiga lennujaama sõita ja siis koju lennata!
Ilusaid jõule kõigile!

No comments: