Tuesday, December 02, 2008

Talvevõlumaa....


No enam-vähem nii võib siinseid viimaseid päevi kirjeldada.
Laupäeva õhtul sadas meil lund ning sellest ajast saadik on meil siin valge olnud:) Ja oi kui mõnus see on! Pühapäeval imetlesin lund rohkem niisama. Esmaspäeval oli nii mõnus tunne, kui hommikul lapsi lasteaeda viies lumi jalge all krudises....ma ei mäleta, millal see viimati juhtus. Igastahes...nautisin igat vaadet täiega. Ja õhtul, kui lapsed olid kodus, läksime õue kelgutama....mis siis, et pime oli:D Meil saab siin kohe maja eest kelgu peale istuda ja liugu lasta....Norra kohalikud mõnud:) Lapsed ka nautisid ja kilkasid...Alex ootas meil lund ikka täiega. Ja Julia rääkis ka muudkui kogu aeg, kuidas lumi on ikka lõbus:)
Täna hommikupoole oli jälle kelgutuur. Kui muidu ei viitsi lapsed eriti välja minna päeval, siis täna, kui mainisin, et läheks kelgutama, olid mõlemad kohe liikvel:) Ja kui kelgutamisest mõõt täis sai, hakkasime Alexiga lumememme meisterdama. Lumi on meil siin nii hea, võtab hullult hästi kokku. Ja jällegi, ma ei mäleta, millal ma viimati lumememme tegin. Igastahes, väga lõbus oli. Ja siin ka pilt meie töö tulemusest....lumemees sai aus ja päris suur:)
Nii et elu on ilus...jätkuks ainult lund jõuludeni:)
Jõuluettevalmistused on meil ka käimas...no natuke aega tagasi juba tegime oma esimese satsi piparkooke. Siin ka pildid meie põhimeisterdajatest....


Naljarubriik on meil siin suur ja lai. Ma pean üles panema pildi, kus Julia on sussivaras. Nimelt tõi Liisu mulle Eestist mu lemmiksussid...muidugi Snoopy omad. Ning Juliale need ikka kangesti meeldivad. Kogu aeg, kui diivani peal istun ja sussid niisama diivani ees lamavad, tuleb neiu ja annab nad mulle kätte, öeldes, et ma pean neid kandma. Ja siis ükskord pani ta need mult tuuri:) ...aga mida sa nii armsa sussivargaga ikka teed?;)

No comments: