Friday, December 05, 2008

Talvevõlumaa 2 ja jõulutunne põhjas;)

Kui eelmises postituses rõõmustasin meie lumerohkuse üle, siis täna olen ma laes kinni oma rõõmust. Ülevaade siis selline - eile õhtul sadas lund, siis jäi mingi hetk järgi ning täna hommikul välja vaadates oli lumesadu hoos ning on seda siiamaani. Väike fakt siia üldpildi saamiseks...hommikul 8 ajal käidi meil maja eest lund ajamas ning kui ma pärast 9 lastega välja läksin, oli oma 2-3 cm lund juurde sadanud. Ning hetkel suht upume lumme:P Meie lumememm, mis sai mõned päevad tagasi tehtud, on isegi oma punase mütsi täiesti lume alla ära kaotanud:)
...et siis selline pilt on meil hetkel rõdult avanemas....palun ainult, et mingeid liiklusõnnetusi selle ilmaga ei juhtuks:)
...ja see pilt on põhjus, miks ma üldse rõdule jooksin särgiväel(no siin teistmoodi ei saa...kesse ikka viitsib allkorruselt veel jopet või midagi ostima minna(A). Nii armas puu on lihtsalt.

Aga nüüd siis jõulutunde juurde...esimene märk jõuludest meie ümber (kui välja arvata need sajad reklaamlehed ja poekaunistused) oli piimapakk, mis meie külmkappi ilmus. Ma tean, kõlab imelikult, aga no vaadake ise:)Ülinunnu lihtsalt:)
Siis tuli H&M'ist pereemale pakk ning seekord ta ei kutsunudki mind seda avama, nagu tavaliselt...mu kahtlused tõusid...eriti pärast seda, kui ta mulle mõned päevad ennem poes käies oli maininud, et ega sa endale nüüd ometi pidžaamat ei hakka valima...;)Ja mis ma samal õhtul sain?...ikka oma varase jõulukingi. Aga ma pean mainima, et see on mu teine varajane jõulukink(A)
Ja järgmine hommik sain kätte teise poole oma jõulukingist. Minu arust on see KÕIGE nunnum kiri üldse, mis seal on.

No comments: