Wednesday, December 10, 2008

Pisikene lohutaja

Olen pisut pikalt ajast maha jäänud, aga tahan siia kirja panna paar ilusat seika, mis eelmine nädal aset leidsid, et vähemalt endale need meelde jääks:)
Reedel olin lastega üksi kodus, Alex vaatas telekat ning Juliaga olime lastetoas, kus musa mängis ja neiu ennast mõnusalt musa taktis kiigutas. Viskasin ise Alexi voodile pikali, sest suht väss oli (no ei ole lihtne päevad läbi laste järgi vaadata:D) ning vaatasin Juliat, kui siis järsku tabasin end mõttelt, et oi kui palju ma jään kõigi oma Eestimaa pisikeste eludest ilma. Näha neid lihtsalt mingi pisikese asja üle rõõmustamas, musa nautimas...mis iganes. Igastahes, mul tuli pisike igatsus peale ning pisar silma. Julia siis vaatas mind, alguses ei osanud midagi teha. Natukese aja pärast kutsusin ta enda kõrvale pikule...ja siis neiu pikutas seal koos minuga ning minul tuli aina rohkem pisarad silma....:D Ja siis neiu tuli hästi mu külje alla ja pani oma pisikese käe ümber mu kaela...no nii armas lihtsalt. Alguses naeratasin, aga samas pani see veel rohkem oma pisikeste järele igatsema...
Teine lugu on Alex'ist. Pühapäeval (oli vist pühapäev, ml siin ajaarvamine juba sassis:D) olid emme ja Alex jõuluvanale kaarti tegemas ning kui asi valmis oli, siis tulin mina ülakorrusele ning Alex tuli mulle oma ilusat kaarti ka kohe näitama. Ja siis nagu täiesti loomulikult küsis, et kas ma ei taha jõuluvanale kaarti teha. Ma siis ütlesin, et jah, võin teha küll. Selle peale Alex teatas, et tee jah, et siis saad kirjutada jõuluvanale, milliseid mänguasju sa tahad. Mul tuli vaikselt naer peale....no nii armas ja siiras laps lihtsalt!:)

Muidu läheb meil siin ikka mõnusalt....vaikselt tulevad jõulud lähemale, nii et ettevalmistused käivad..täna sai jälle piparkooke küpsetatud koos lastega. Ning mina kui tubli laps sain eile terve suure posu jõulukaarte teele saadetud (no ikka Ameerikasse oma kallitele sõpradele). Ning hakkab ka kohale jõudma, et varsti koju, nii et mu ajakava on suht kohtumisi ja tegemisi juba täis:D Loodan, et kodus olles jääb ikka aega natuke hinge ka tõmmata:D Aga tglt ma ei kurda, sest hea on kõiki sõpru/tuttavaid näha ja end oludega kurssi viia, et siis jälle pikalt-pikalt ära olla (ja no nüüd uuel aastal tagasi tulles olen ju kauem ära Eestist kui nüüd kokku tuleb).
Kuidas teil jõuluettevalmistused lähevad?
Kallid ja igatsen kõiki!
P.S. Kes pole veel minuga jõulude ajal kokkusaamist jõudnud kokku leppida, siis nüüd on viimane aeg....paar vaba hetkel ml veel on:D

No comments: