Monday, December 15, 2008

Pisikene meelitaja:)

Kui eelmine kord kirjutasin Julia nunnudusest, siis nüüd on kord Alexi käes.
Neljapäeva hommikul olid mul pisikesed punupatsid peas..no nagu kaks ikka, aga minu juuste pikkuse juures ei saa nad eriti pikad ju olla:D Igastahes, tulin siis ülakorrusele hommikul, kus lapsed juba teleka ees ning siis Alex vaatab ming ning ütleb:"Sa oled niimoodi väga ilus!". No on ikka pisike meelitaja....aga mul oli kohe nii armas ja tore seda kuulda. Pärast rääkisin pereemale ka ja ta mainis, et jah, Alex on meil selliste asjade pealt andekas:)
Muidu läheb aga ikka jõulutujus....nimelt nüüd valmistun kojutulekuks...peaks vist kohvri välja otsima ning asju hakkama paigutama...noh, et kas mahuvad ikka kõik ära. Ja siis täna pakkisin kaks kingitust ka....täitsa tore ju:) Mul ongi põhimõtteliselt üks kink veel jäänud osta jõuludeks, ja see on Alexile.
Reedel oli meil lasteaias Luciafest, kus lapsed olid kõik valges (no nii enam-vähem) ja siis laulsid koos), vanemad olid kutsutud ja pakuti piaprkooke, saiakesi ja kohvi. Muidugi käisime meie ka pereemaga kohal, kellel oli reedel vaba päev:) Ja siin on meie pisike Luciafest'i osaline:
siin pilt meie järjekordsest küpsetamiskorrast....kui kolmapäeval tegime piparkooke, siis neljapäeval tegime 'koogimehikesi'...nii tuleks otsetõlge norra keelest 'kakemann'. Igastahes, lõbu oli meil kõigil laialt. Julia oli eriti kaval..tema ei tahtnudki taignaga tegemist teha, ta mängis lihtsalt jahuga:)

...ja vaikselt hakkab kojuminekule mõeldes mul igatsus tulema...ainult ma ei saa aru kas ma tunnen, et hakkan juba oma siinseid pisikesi igatsema või neid, keda ma näha enam ei jõua oodata. Raske on vahepeal ikka endast aru saada:)

Mõnusat jõuluootusaega kõigile!

No comments: