Wednesday, November 12, 2008

Tervelt kolm kuud....

Täpselt niipalju olen ma siin Norramaal nüüd elanud ( no tglt sai kolm kuud eile täis, aga ma olin liiga väss, et midagi kirjutada:P).
Ja kuna ma ei saa ikka oma WOW-vaimustusest üle, siis tegin igasugu pilte, et kõigile oma ilusaid pluuse näidata ja kekutada:P

...see on mu lemmik:) Pole minulik, aga see on nii arma ja mugav pluus...olen nüüd seda mitu päeva kandnud..:) Varsti peab vist kahjuks pessu viskama:(

Muidu läheb ka mõnusalt. Eile oli jälle keelekursus...tore, aga kurb on see, et meil on oma õpetaja neli korda juba puudunud ja selle aja jooksul on meil olnud kolm erinevat õpetajat. Loodame, et meie õpetaja on järgmine kord tagasi. Kardame, et ta terviseprobleemid on seotud ta rasedusega...nimelt teame, et ta on rase ja sünnitab märtsis...aga sinna on ju veel aega:P
Eile käisin ka ühe kursusekaaslasega kohvitamas enne kooli. Oeh...tundsin end jälle 'normaalsena'. Siin ma ju väljas niipalju ei käi ning ega see nii lihtne ka pole kui kodus....aga vaheldus on hea:)
Muidu läheb mõnusalt...lapsed on armsad ning tundub, et minuga ära harjunud. Olen siin juba mitu õhtut Julia'le tudiriideid selga pannud. Muidu sain seda teha ainult siis, kui kedagi teist kodus polnud:( Ning kui ta magamast tuleb, siis ei tule ka nutt enam nii kergelt, kui ntx emmet kodus pole:) Ühesõnaga...elu on ilus:)
Ja kuidas kodumaal seis on?

No comments: