Sunday, November 09, 2008

Mulle meeldib õppida...

Sellisele järeldusele jõudsin eile õhtul, kui aitasin pereemal õhtusööki valmistada. Kuna meil ülemise korruse köök oli tuld võtnud, kolisime ümber allkorrusele ning aitasin teha täidetud paprikat. Ja põnev oli...näha, kuidas ta teeb ning väikseid asju aidata teha ning mõelda, et tglt polegi kokkamine nii hull, kui välja paistab. Tuleb lihtsalt peamised trikid ära õppida ja lihtsaid toite teha:P
Mulle meeldib see, et õpin siin nii palju. Kuidas pesu pesta, nõudepesumasinat käsitleda, kokata, maailma lihtsaimat ja samas parimat kooki teha....olen nagu praktikant, kes alguses rohkem vaatleb kui teeb, ning kui teooria selge, hakkab vaikselt tegutsema:)
Mis veel head on toimunud? Eile käisin linnas jõuluoste tegemas. Nii tore oli. Plaanisin alguses hotellis olles seda teha, sest hotellist 100m oli suur-suur ostukeskus ning poodides valik suurem kui meil siin, aga ei õnnestunud. Taipasin eile, et olen seda tüüpi ostleja, kes vaatleb ja mõtleb ja käib viis korda edasi-tagasi, enne kui oma otsuse teeb. Ja seda on raske teha, kui sul on pisikesed lapsed sealsamas:) Niisiis tegin eile rahus oma jõuluoste....olen oma saavutustega rahul. Sain päris mitu kingitust valmis:) Ega selleks tuleb valmistuda...jõuludeks. Ja mida varem, seda parem. Siis jääb ära kõik see osturalli detsembris.
Hotellis olekust unustasin ühte super-head asja mainida. Nimelt avastasin kolm aastat tagasi Norras olles sellise poe nagu BikBok ja sellise nende toodangusarja nagu Wow. Sealt sain tookord oma lemmikpüksid, ning sellest ajast saadik olen igatsenud seal poes veel sopata. Asi on aga nüüd nii, et Wow'il on oma poed ning neid ei paista liiga palju olevat. Igastahes, meil siin Arendalis seda ei ole. Avastasin aga ühe neist poodidest Sandvika ostukeskusest. Muidugi pidin kohe sisse minema...ja midagi ostma. Ja leidsingi supersoodukad.....kaks pluusi 100 NOK'i eest...ja minu õnneks leidsin kaks ilusat pluusi. Muide, kui oleksin nad mõlemad originaalhindadega ostnud, oleksin maksnud kokku 300 NOK'i....ma lihtsalt armastan siinseid soodukaid. Üks nädal sain ju endale 50 NOK'i eest teksad:)
Muidu on vaikselt läinud....enam ja enam naudin aega lastega ning kuidagi rahu on südames. Vahepeal tundsin, et ma ei suuda siin hakkama saada....liiga raske. Aga nüüd on jälle hea olla ja ma usun, et olen õiges kohas=)

No comments: