Wednesday, November 05, 2008

Kolm ööd hotellis

Luks elu on siin vahepeal olnud. Põhjus selles, et pereisal oli Oslos konverents ning otsustasime kogu perega väikese puhkuse endale korraldada. Igastahes, veetsime oma aja Oslost umbes 20km kaugusel hotellis, kus minu perekond on vanad tuttavad.
Siin ka paar pilti hotellist, mis, nagu mulle öeldi, on tglt konverentshotell, ehk siis pearõhk seal on konverentside majutusel, mitte turistidel. Luks on asi igastahes...ja ilus:)
Meeldejäävaid hetki olid ka nende kolme pika päeva jooksul. Esimene oli see, kui pidin lapsi esmaspäeva hommikul paar tundi hotellis lõbustama...no mida sa pisikeses toas välja mõtled? Õnneks tahtsid lapsed kodust tulles oma pallid kaasa võtta, nii et läksime nendega koridori mängima. Nimelt on see hotell ideaalne, sest ta on ehitatud neljakandilisest, keskel on auk, nii et kõigi korruste koridorid on kokkuvõttes ring. Igastahes, leidsime hea nurga ning veetsime seal kolmekesi mõnusalt aega.
Teine meeldejääv asi oli esmaspäevaõhtune IKEA külastus. Hotellist 5min oli suur-suur IKEA keskus, kus veetsime oma kolm tundi. Kõigepealt käisime alumise korruse läbi, kus oli igast ninni-nänni, ladu jne, siis läksime ülemisele korrusele sööma (jah, nii suur pood, et kohvik on ka sinna sisse ehitatud...ja mitte pisike kolme lauaga kohvik:P) ning siis läksime mööblit vaatama. Kõikvõimalikud toad..lastetoad, mängutoad, magamistoad, vannitoad, köögid jne jne jne....igastahes. Kui ma endale kodu saan, siis tean, kuhu tulla sisustust ostma:)
Järgmine meeldejääv seik oli teine öö hotellis. Nimelt on Alex vaikselt haigeks jäämas ( ei saa läbi nina kergelt hingata jne) ning seetõttu ajas ta terve öö endal tekki pealt, sest talle tundus, et hullult kuum on (nimelt jagasin ma sellel ajal temaga voodit). Nii ma siis terve öö muudkui tirisin talle tekki tagasi peale. Mis on aga päris naljakas, kui laps öösel unes sulle pahaselt toriseb, et sa seda ei teeks. Mulle igastahes tundus, et ma vaatasin vähemalt iga poole tunni tagant kella sellel ööl:S Raske öö....aga ega oma lastega mul kergem ei saa olema:)
Teisipäeva hommikupooliku (umbes kom tundi) veetsime me pereema ja lastega suures mänguasjapoes, kus kulutasime raha jõulukinkide peale (no mina eriti mitte:P). Igastahes...põnev oli!
Teisipäeva õhtul aga läksin omapead Oslosse, sest paar neiut Arendali kirikust õpivad/töötavad seal ning kui nad kuulsid, et Oslosse lähen, kutsusid nad mind lahkelt osa saame nende igateisipäevastest kokkusaamistest. Nimelt saavad nad umbes 5kesi kokku, kokkusaajad siis inimesed, kes on Arendali meto kogudusest tulnud Oslosse elama/töötama/õppima. Väga armas oli...vaatasime telekat, jutustasime niisama, palvetasime ning mul õnnestus sellel ajal isegi tekkida tunne, et ma olen ülekuulamisel. Nimelt oli neile nii põnev kuulda, kuidas elu Eestis on, kuidas suhtutakse Venemaasse jne:D Samas aga oli selline kokkusaamine nii hea, igatsen selliseid õhtuid. Loodan, et edaspidi õnnestub midagi Arendalis meil korraldada=)
Nüüd on aga minu blogilugejate kord teada anda, kuidas nende nädal on alanud;)

No comments: