Sunday, October 26, 2008

Spordi-teenistus

No ma ei tea, kas täpselt nii nad kirikus seda nimetasid (nimelt mu norra keel ei ole veel NII tasemel), aga igastahes minu jaoks ta täpselt see oli. Mõte oli selles, et teenistus ei toimunud mitte tavapäraselt kirikus, vaid hoopis ühe kooli võimlas. Ning muidugi oli teenistuse põhiosa spordi harrastamine. Pastor pidas alguses lühikese jutluse, ning millest muust sellisel päeval rääkida kui sellest, et Paulus võrdles meie elu võidujooksuga.
Igastahes, pärast seda jagati inimesed viide gruppi ning meil oli pisike sissejuhatus, kus iga grupp pidi ise sooja tegema ning siis oli pisike võistlus gruppide vahel. Meie olime eelviimased....not too bad. Ning siis sai iga inimene ise valida, mida teha tahtis. Valida oli korvpalli, jalgpalli, sulgpalli ning võimlemise vahel. Kuna ma olin enne tiba sulgpalli mänginud, valisin selle. Päris hea oli. Ainuke asi oli, et me ei löönud palli niisama kahe inimese vahel, vaid mängisime paarides ning reeglitega. Muidu ei olnud hullu, aga ntx servimise järjekorrast ei saanud ma sottigi aru:D Peaks vist need reeglid igaks elujuhtumiks ette võtma ja neist üritama sotti saada. Aga lõbus oli! Kaks esimest mängu koos oma paarilisega võitsime, siis kaotasime:( Ning edasi läks rohkem tsillimisena.
Pärast, kui ametlik lõpp oli asjale tehtud, vaatasin veel natuke ringi, rääkisin paari tuttavaga ning sõlmisin uusi sõprusi:) Avastasin paar minuvanust neiut, kellest kaks ka tglt seda päeva läbi viisid, ning ajasime natuke juttu. Hästi julgustav oli kuulda, kuidas kolm neist tegelikult õpivad/töötavad Oslos, kuid käivad ikkagi suht tihti oma kodukogudusse. See mulle meeldib. Oslo on ju siit minu juurest sama kaugel kui Tallinn Võrust - 4 tunni bussisõidu kaugusel. Igastahes, mõtlesime, et peaks vahepeal kokku saama nädalavahetusel või nii ja midagi koos tegema. Eks sellest, kui midagi toimub, kuulete edaspidi:)
Päeva halvem osa on see, et poole viie ajal läksin magama, sest olen ikka veel haiglane, ning kui ma pärast seitset üles tulin, oli hääl pool-läinud. Nii et ega enesetunne hetkel väga kiita ei ole:( Olen päris mitu imemistabletti sisse söönud ning üritan välja mõelda, mida veel teha, et enesetunne paraneks. Hetkel silmad ka valutavad..olen ju ikkagi kaks tundi nüüd jutti üleval olnud...nii et plaanin suht kohe voodisse minna. Kõik on teretulnud minu tervise pärast palvetama, et ma ruttu-ruttu terveks saaks. Homme pean kell 7 üles ka tulema:S, sest mõlemad vanemad tööl ning pean lapsed lasteaeda viima.
Kuulmiseni senikaua!

No comments: