Saturday, October 04, 2008

Päev küpsetamise tähe all

Täna oli mõnus päev. Sain parasjagu hommikul magada ning siis olime lastega köögis Play-doh'ga mängimas. Mingi hetk tuli Alexile pähe mõte, et ta tahab, et emme vooliks talle jäätise. Mida emme siis ka tegi...ikka sellise korraliku, koonusekujulise vahvli ning nelja jäätisepalliga. Muidugi tahtis kohe ka Julia samasugust, mille emme ka tegi. Kuid ega sellega asi piirdunud. Emme oli piisavalt kaval, et asi mulle üle delegeerida, mis tähendas, et ma tegin kõigest olemasolevast materjalist jäätiseid. Mõlemad lapsed said kolm jäätist ning olid eluga päris rahul.

Siis aga saatsime nad issiga välja. Ilm oli ilus ning päike paistis - miks mitte minna välja? Kui lapsed olid läinud, mõtlesime, et peaks midagi ette võtma. Eile poest toodud koogiretseptide buklett viis meid küpsetamise mõtetele, mida me ka tegime. Otsisime kapist välja šokolaaditükkidega kuklite materjali, mis siinmaal tähendab, et jahu sisse olid juba šokolaaditükid ja pea kõik muu vajalik sisse segatud, meie pidime lisama ainult vett ja kuivpärmi. Siis tegime pallikesed valmis, lasime seista ning panime ahju. Selle ajaga, kui mina Alexit magama üritasin saada, olid kuklid valmis ja oi kui hea oli enda tehtud sooje kukleid süüa:)

Kui lapsed said voodisse ning kuklid söödud, otsustasime pereemaga poodidesse minna. Jätsime isa lapsi valvama ning läinud me olimegi. Käisime paaris poes ning lõpuks leidsime poe, kust saab osta poolvalmis kaarte - no need igasugu kaunistused ja kaarditoorikud on kaasas. Ning samuti oli seal igasuguseid scrapbook'i asju. Hullult põnev oli kohe meil mõlemal:) Igastahes, meil läks seal no vähemalt pool tundi, et endale lõpuks asjad välja valida. Mina sain igastahes sõbrapäevaks juba paari kaardi jaoks materjali ning oma plaanitava reisiscrapbook'i jaoks lisamaterjali. Nimelt olen juba pikemat aega plaaninud enda kõik reisid kirja panna, et oleks, mida meenutada. Materjali reisidelt on mul kodus päris palju, peab ainult ette võtma ja koostama hakkama algusest. Igastahes, paar tundi pärast kodust lahkumist leidsime, et on viimane aeg naasta.

Õhtupoole kodus olles tuli mõte, et võiks õhtuks pitsat süüa. Ja seekord mitte lihtsalt midagi üles soojendada, vaid ise teha pitsa. Mõeldud, tehtud. Eriti lihtne on mõtet teostada juhul, kui sul on kapis jahu, millele lisad vett ja pitsapõhi on valmis. Nii me siis ka tegime. Mina sain sama päeva jooksul teist korda käed tainaseks teha ning pereema lõikus juustu-vorsti-sinki. Lapsed muidugi olid ka abis, nemad aitasid materjalid pitsapõhjale laiali laotada. Ja nii me poole tunni pärast pitsat sõimegi:)

See pilt pole küll meie pitsast, kuid illustratsiooniks on hea=)

Igastahes, pärast pitsasöömist oligi juba enam-vähem aeg lastel magama minna. See oli rõõmuaeg meile, täiskasvanutele, kuid lastele see eriti ei meeldi...ma ei saa küll aru miks?

Mina aga lähen nüüd oma Narnia lugude keskele. Nimelt ostsin neljapäeval Oslo lennujaamast Narnia lood, kus kõik seitse raamatut üheskoos. Ja ma pean mainima, et neljapäeval jõudsin esimese raamatu ka juba läbi lugeda. Ja hetkel on käsil teine raamat - Lõvi, nõid ja riidekapp.

No comments: