Friday, May 07, 2010

Jälle Norra!

On aeg hakata jälle oma unistustemaa blogisse kirjutama.....ja no sel saab olla ainult üks põhjus - MA LÄHEN NORRA!!!
Jah, täpselt nii ongi lood. Karjun ja kilkan juba teist päeva järjest, sest pmst nädala pärast lendan Norra suveks tööle. Ja lausa kolmeks kuuks!
Nii, suht segane jutt? Nõustun. Annan nüüd korraliku ülevaate:
Kus? Norras, 70km Oslost põhjapoole - jah, koha nime hetkel veel ei tea:(
Miks? Suveks tööle
Mida tegema? Hotelli restoranis hakkan ettekandjaks
Kui kaua? Lendan 15. või 16.mai - olevenalt piletite hindadest - ja kokku olen tööl 3 kuud, ehk siis suht augusti keskpaigani:)
Mille kirevase päralt küll? Sest ma armastan Norrat!!!!! Jaa, nii see ongi. Loodan, et nüüd Eesti patrioodid mul silmi peast ei kraabi või midagi:D

Ja teate mis on veel kõige parem selle juures??? Muidugi mitte. Aga ma kohe räägin.
Kuna ma lendan Norra 15. või 16.mai, tähendab, et ma olen seal ka 17.mai. Suht loogiline, eks? Aga tähtis on see, et 17.mai on Norras rahvuspüha! Mis on suht kõige vingem päev kogu Norras. Kui vaadata minu eelmise aasta blogi, siis võib leida pilti, kus meie pisike Arendal on täis inimesi ja Norra lippe. Ikka seetõttu, et üle kogu maa korraldatakse igas linnas rongkäike, kus osalevad igasugused kooliorkestrid, koolide ja lasteaedade lapsed. Ühesõnaga on tegu ühe korraliku RAHVA pühaga! Ja mina saan jälle seal olla! Yay!

No comments: