Wednesday, April 01, 2009

Kollane liblikas!

Täna nägin oma selle kevade esimest liblikat! Ja muidugi oli ta kollane....ehk siis mul tuleb kuldne suvi see aasta! Suht loogiline, sest ma olen ju enamuse suve Eestis....pärast nii pikka äraolekut ei saagi see muud olla kui kuldne:)
Muidu läheb vaikselt....meil oli siin vahepeal lumesadu jälle, nii et neljapäeva öösel vastu reedet sadas oma 10cm lund maha....päris hea, kui vahepeal on pmst 2 nädalat soojad kevadilmad olnud. Aga nüüd on jälle kevad....vähemalt täna:)
Niipalju ka veel uudiseid, et tegin eelmine nädal norra keele kursusel testi, et kõrgemal tasemel olevasse keelegruppi pääseda. Ja see teisipäev olingi uues grupis! Suht lahe....õpetaja räägib raskemalt, aga ntx see esimene kord ei olnud mul mingeid raskusi arusaamisega. Ning päris lahedad inimesed tunduvad ka olevat. Niipalju kui ma see esimene kord teada sain, on seal 5 leedukat, prantslanna, bulgaarlane, üks naine Bosnia-Hertsegoviinast ning USAkas( see usakas on mu enda pakkumine, ta inglise keele aktsendi järgi:D). Igastahes, vahepeal ma siis õppisin nädal aega nagu hull, sest uus grupp on alustanud uue raamatuga ning minu vana grupp oli raamatu 17-st peatõkist läbi võtnud 9. Suht hull oli..viimastel päevadel oli ml vahepeal tunne, et mu pea lõhkeb:) Aga üle elasin ning nüüd saan uusi huvitavaid asju õppida:) Olen väga rahul!

Ja siin pildid, kus pärast hambapesu tegime pilti, sest Alex ei saanud enne magama mindud, kui pidi kindlaks tegema, et issi ikka teada saab, et ta hambad ilusasti puhtaks pesi:)

No comments: