Friday, January 16, 2009

Üle pika aja....

Natuke üle nädala on möödas ning mu elu on siin nii vaikselt vist kulgenud, et ma ei oska suurt midagi kirjutada....
Viimane sissekanne oli külmarekordist....pärast seda tuli meil jälle sula, 7-8 kraadi sooja päeval ning nüüd täna tuli jälle lumi maha. Natuke raske on sellega harjuda, aga siin pidigi talvel nii olema....üks nädal lumi, järgmine vihm....:)
Muidu läheb mõnusalt....laupäeval käisin kohalikku linnaraamatukogu avastamas. No midagi väga suurepärast pole, aga leiab ikka inglisekeelset kirjandust ka ning samuti on lastekirjanduse riiulid laiad, nii et mu norrakeelearendamise kirjandusest puudu ei tule. Homme jälle tagasi, sest alustasin Harry Potter'i seeriaga ning muidugi suutsin esimese raamatu nii kahe päevaga läbi lugeda.....nüüd olen pea nädal aega oodanud, et endale lugemislisa tuua.
Lastega on meil uutmoodi lõbus - teisipäevast saadik oleme igal õhtul Alex'i voodisse onni teinud, seal siis 'maganud' ning mänginud palju-palju peitust. Aga hullult naljakas on nende kahega peitust mängida. Enamasti on nii, et nemad kaks koos peidavad ja mina siis otsin. Alguses oli üldse nii, et nad peitsid ainult kahte kohta ennast....ja siis lasid niimoodi edasi-tagasi...hullult raske oli neid ikka leida:D Ja siis eile õhtul vist arvasid nad, et nad on hullult peidus, kui nad kuskil madala kapi peal ntx istuvad, või hoopis kapi kõrval maas:)
Muidu on aga elu ikka tore...plaanin, et peaks kunagi mäele jõudma, aga ei tea....need ilmaolud on siin ju nii nagu on. Ette ei saa palju plaanida, sest iial ei tea, kas on lumi või ei, kui lõpuks minek tuleks:)

No comments: