Tuesday, October 07, 2008

Seekord lühidalt

Viimased kaks päeva on olnud toredad. Eile käisime pereemaga järjekordselt šoppamas (viide laupäevale:P) ning nüüd sain endale jõulukaartide materjale ning isegi ühe jõulukingi. Nimelt õpin perelt varakult kinkide ostmist, et detsembris mitte rahahädas olla:P

Täna hommikupoole käisin Alex'iga 'kalal' - mis tähendas seda, et pakkisime end hästi soojalt sisse, sest kella 10 ajal oli meil ainult 4 kraadi sooja (isegi praegu, õhtul kell 10, on meil õues pea 10kraadi sooja) ning läksime järve äärde, mis on siit 500 m ning üritasime kalu püüda. Alex võrguga ja mina pisikese õngega - kuid kahjuks tulutult. Lõpuks koristasime hoopis järve lehtedest:P Ning tagasiteel korjasime kollaseid puulehti, et siis nendele hiljem joonistada.

Lõpuks ometi vastab norra keele kursus mu ootusele - nimelt õppisime täna palju-palju uusi asju. Ja et näidata, et mina pole ainuke, kes varem tundis, et aeglaselt edasi läheme, siis pean ära mainima, et täna, kui pärast tundi asju kokku panime, siis Serbia tüdruk minu kõrval ohkas ka rõõmsalt, et lõpuks me õpime ka midagi:D Nüüd pean aga hakkama seda kõike, mis me õpime, kuidagi igapäevaellu rakendama, et harjutada suulist osa mu õppetööst:P Ja veel üks tore fakt - jõudsime kolmanda peatüki juurde õpikus ning seal on juttu perekonnast, kus pereema nimi on Grete=) Nii et kõigil oli väga tore tunnis täna:P

No comments: