Wednesday, October 29, 2008

Esimene lumi!!!!!!

Need hüüumärgid peaksid andma idee sellest, KUI õnnelik ja rõõmus ma selle uudise üle olin. Rõõmus üllatus tabas meid siis, kui hakkasime lapsi lasteaeda viima..algas see paari üksiku helbega, kui lapsi autosse laadisime. Kui lasteaeda jõudsime, jooksid suuremad lapsed juba riideid selga panema ning välja hullama. No sellist rõõmu esimesest lumest pole ma ammu näinud...peab ikka laste ligi hoidma, siis näeb seda ehk veelgi:)
Igastahes...tulin mina tagasi koju ning toimetasin vaikselt..ja siis avastasin välja vaadates, et paksu laia lund tuleb. Samas aga olin lubanud endale, et koristan täna ülemisel korrusel...mida siis teha? Minna välja esimest lund nautima või oma lubadusest kinni hoida? Tark nagu ma olen, leidsin kestee. Koristasin paar tuba ära, siis käisin pool tunnikest õues lume käes...mida ma lihtsalt nautisin, ning siis tulin tagasi koristama. Ja tark tegu see oli, sest suht pärast minu tuppajõudmist lumesadu lõppes. Hiljem sadas veel lund, aga mitte väga palju.
Siin üks ilus pilt meie ilusast tänasest ilmast:)
Ning siin vaade sellest, kui 'selge' meil ilm täna oli....
Meil on õue pandud ka linnumaja üles, ning kui alguses oli seal paar lindu, kes käisid nokitsemas, siis nüüd on meil linnud kogu aeg maja ü,ber tiirlemas. Lastel on igastahes fun. Ja täna hommikul, kui läksime välja, et lasteaeda minna, kästi mul tasa olla, sest muidu hirmutan bi-bip'id eemale:)
Ma vaatlesin ka neid lumesajus...mingi 15-20 oli neid ringi lendlemas. Ja oma fotograafiaoskusetga sain kuskil 6 neid korraga pildile. Pole paha:)

No comments: