Friday, June 11, 2010

Hall päev

Täna ärkasime üles ja taevas oli hall. Täitsa masendav. Ja pool päeva oli mul peavalu ja halb olla....nii et ikka tõeline hall päev.
Õhtul aga otsustasime Rianaga kinno minna, sest mis muu lahutab su meelt paremini, kui pankrott on lähedal :) Käisime Seks ja linn 2'te vaatamas. Ei kurda.

Mis aga uut on toimunud? Selle nädala alguses jõin ma üle 12+ aasta esimest korda kohvi jälle. Täitsa lastekohv, nagu Frode ütleb. Alla poole tassi kohvi ja siis samapalju piima juurde. Ei maitse üldse, aga olen ikka vahepeal seda joonud. Loodan vist, et tõstab mu tuju või midagi. Või noh, vähemalt vererõhku tõstab. Aitab mul šokolaadi tarbimist ehk vähendada - kokkuvõttes tuleb odavam ikka :P

Töö osas niipalju, et teisipäeval läheme Rianaga ühele kohtumisele firmaga, kes otsib koristajaid. Loodame väga, et saame tööle. Tahan, tahan tööle!!! :)

No comments: